Απόσπασμα από τον George Orwell: Μια ζωή

Το 1947, ο Eric Arthur Blair πήρε ένα σύντομο διάλειμμα από το γράψιμο του μυθιστορήματος του 1984, το οποίο δημοσίευσε δύο χρόνια αργότερα υπό το ψευδώνυμό του, George Orwell. Το μυθιστόρημά του, μια βαθιά επίθεση εναντίον του ολοκληρωτισμού, θα στείλει κύματα σε ολόκληρο τον κόσμο, εισάγοντας όρους όπως ο "Big Brother σας παρακολουθεί" στο δημοφιλές λεξικό.

Οι εμπειρίες του κατά τη διάρκεια αυτής της σύντομης διάλειμμα σχεδόν τον εμπόδισαν να γράψει ξανά. Για να ολοκληρώσει το βιβλίο, ο Μπλερ είχε πάρει σπίτι στο νησί Jura της Εσωτερικής Χεβριδαίας. Εκείνο το καλοκαίρι, κάλεσε τις νεαρές ανιψές και τους ανύπαρκτους του, συμπεριλαμβανομένου του 3χρονου Ricky, να βγει για μια αποστολή με βάρκα. Απροσδόκητα, ήρθαν στο Corryvreckan υδρομασάζ και η καταστροφή σύντομα χτύπησε. Από το περιστατικό, ο βιογράφος του Bernard Click γράφει: «Η γενναιότητα του Orwell, ο στωικισμός και η εκκεντρότητα συναντούν, αλλά και η έλλειψη κοινής σύνεσης, η υπερβολική αυτοπεποίθηση ή η απερισκεψία σε πρακτικά θέματα ... μια τέτοια διάσημη παλιρροιακή φυλή - θρυλική στα δυτικά νησιά - χωρίς να είναι σίγουρη για τις παλίρροιες, θα μπορούσε να φαίνεται σχεδόν τρελά ανεύθυνη ». Ο ακόλουθος λογαριασμός εμφανίστηκε σε μια τοπική εφημερίδα και βασίστηκε σε μια συνέντευξη με τον ανιψιό του Orwell Henry Dakin. Eds.

Όταν γυρίσαμε στο σημείο υπήρχε ήδη μια ομαλή διόγκωση, το σκάφος αυξανόταν και πέφτει πολύ, αλλά δεν ανησυχούσαμε επειδή ο Eric φάνηκε να ξέρει τι έκανε και ξόδεψε αρκετό χρόνο για την επιδιόρθωση και τη σκλήρυνση το σκάφος και είχαμε ένα εξωλέμβιο κινητήρα. Αλλά καθώς ήρθαμε στο σημείο αυτό προφανώς η υδρομασάζ δεν είχε υποχωρήσει. Το Corryvreckan δεν είναι μόνο το διάσημο μεγάλο τζακούζι, αλλά πολλά μικρότερα υδρομασάζ γύρω από τις άκρες. Πριν είχαμε την ευκαιρία να γυρίσουμε, πήγαμε κατευθείαν στα μικρά υδρομασάζ και έχασε τον έλεγχο. Ο Eric ήταν στο μοτοσικλέτα, το σκάφος πήγε σε όλο το μέρος, ρίχνοντας και πετιέοντας, πολύ τρομακτικό ρίχνοντας από μια μικρή υδρομασάζ στην άλλη, ρίχνοντας και ρίχνοντας τόσο πολύ ώστε το εξωλέμβιο μοτέρ να σκοντάψει από την τοποθέτησή του. Ο Eric είπε: "ο κινητήρας έχει φύγει, καλύτερα να βγει τα κουπιά, Hen. Δεν μπορώ να βοηθήσω πολύ, φοβάμαι". Έτσι λοιπόν, αγόρασα τα κουπιά και εν μέρει με το ρεύμα και εν μέρει με τα κουπιά, αλλά κυρίως με το ρεύμα, προσπάθησα να την σταθεροποιήσω και φτάσαμε σε ένα μικρό νησί. Παρόλο που το κομμάτι αυτό ήταν πολύ τρομακτικό, κανείς δεν πανικοβλήθηκε. Ο Eric δεν πανικοβλήθηκε, αλλά κανείς άλλος δεν έκανε ούτε. Πράγματι, όταν είπε ότι δεν μπορούσε να σας βοηθήσει πάρα πολύ, το είπε πολύ ήρεμα και σταθερά. Κάθισε στο πίσω μέρος του σκάφους, δεν ήταν ιδιαίτερα δυνατός, ήμουν νεώτερος και ισχυρότερος και καθόμουν κοντά στα κουπιά.

Έχουμε κοντά σε ένα μικρό νησί βράχου και καθώς η βάρκα αυξήθηκε είδαμε ότι αυξάνεται και πέφτει περίπου δώδεκα πόδια. Είχα πάρει τις μπότες μου για να κολυμπήσω γι 'αυτό, αλλά καθώς το σκάφος ανέβηκε σε επίπεδο με το νησί, πήδηξα στρογγυλά με τον ζωγράφο στο χέρι μου εντάξει, αν και αιχμηρά βράχια επώδυνα στα πόδια, γύρισαν αλλά είδαν το σκάφος είχε πέσει κάτω. Είχα ακόμα το χέρι μου στο ζωγράφο, αλλά το σκάφος είχε γυρίσει ανάποδα. Πρώτα εμφανίστηκε Lucy, ο Eric εμφανίστηκε δίπλα και φώναξε: "Έχω τον Ricky εντάξει". Ο Eric τον άρπαξε καθώς το πλοίο γύρισε και τον έβγαλε από κάτω από το σκάφος. Έπρεπε να κολυμπήσει από το τέλος του σκάφους στην άκρη του νησιού, ακόμα κρεμασμένος στον Ρίκι. Φάνηκε να διατηρεί το κανονικό του "θείος Eric" όλο το χρόνο, χωρίς πανικό από αυτόν ή από κανέναν. Και ήταν όλοι ικανοί να φτάσουν στο νησί. . . . Έτσι είχαμε αφήσει σε αυτό το νησί περίπου εκατό ναυπηγεία και δεν μπορούσα να το δουν όλα γιατί τα βράχια αυξήθηκαν σε πτυχώσεις - μείναμε με το σκάφος, ένα κουπιέ, μια ράβδο και τα ρούχα μας. Ο Eric έβγαλε το τσιγάρο έξω, ποτέ δεν πήγε οπουδήποτε χωρίς αυτό και το έβαλε σε ένα βράχο για να στεγνώσει. Δεν είχαμε περάσει τρία λεπτά όταν είπε ότι θα πάει μακριά και θα βρει κάποιο φαγητό. Ένα ελαφρώς γελοίο πράγμα, μου έπληξε αργότερα, γιατί είχαμε πρωινό μόνο δύο ώρες πριν και το τελευταίο πράγμα που κανείς από εμάς σκέφτηκε ήταν να τρώει ή να πεινάει. Όταν ήρθε πίσω, το πρώτο πράγμα που είπε ήταν: "Οι Puffins είναι περίεργα πουλιά, ζουν σε βάρκες, είδα κάποιους γλάρους, αλλά δεν έχω την καρδιά να τους σκοτώσω".

«Νόμιζα ότι είμαστε γόνερ», κατέληξε. Φαινόταν σχεδόν να το απολαύσει. Πήραμε ένα πουκάμισο πάνω στο ψαροντούφεκο και μετά από περίπου μιάμιση ώρα μια βάρκα με αστακό σημείωσε και μας πήρε. Μας πήρε με κάποια δυσκολία, γιατί δεν μπορούσε να έρθει κοντά στο νησί εξαιτίας της διόγκωσης και έπρεπε να ρίξει ένα σχοινί και σκαρφάλισαν κατά μήκος του σχοινιού ένα προς ένα, ο Eric παίρνοντας τον Ricky στην πλάτη του.

Ο λοφίσκος μας προσγειώθηκε στο βόρειο τμήμα του νησιού και μόλις περπατήσαμε περίπου ένα τέταρτο μιας ώρας ή είκοσι λεπτά και συναντήσαμε τον Avril και τη Jane που δούλευαν σκληρά σε ένα πεδίο. Μας είπαν: "Τι σας πήρε τόσο πολύ;"