Ιστορία των Ταξιδιωτών στις Κάννες της Γιούτα

Κάθε φορά που ο αδερφός μου John μου λέει ότι σχεδιάζει ένα ταξίδι, αμέσως αρχίζω να ψάχνω για να πάω μαζί του επειδή του αρέσουν τα μέρη που κανείς άλλος δεν θα σκεφτόταν, συνήθως backpacking προορισμούς στο μεγάλο ύπαιθρο. Δεν πειράζει ότι έχει τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες. Αμφιβάλλω ότι θα ήξερα πώς να ρίξω μια σκηνή ή να ανάβω μια σόμπα στρατόπεδο, αν δεν ήταν για τον John. Όταν γεμίζουμε το πρωί, στέκεται πάνω μου σαν ναυτικός, φροντίζοντας να κουνήσω το πανί πριν πεταχτώ.

Στο αυτοκίνητο στο δρόμο δεν χρειαζόμαστε το ραδιόφωνο. περάσαμε το χρόνο που υποστηρίζουμε, συνήθως σε υψηλή ένταση.

Οδηγώ τις εθνικές οδούς, στη συνέχεια αναλαμβάνει τους χωματόδρομους, βομβαρδίζοντας παγίδες άμμου και λακκούβες, ενώ μου φωνάζει. Μισεί τα πράγματα να πάνε ομαλά. όταν απειλούν να βάλει μια άκρη στην περιπέτεια, λέγοντάς μου ότι μπορεί να είμαστε χαμηλοί στο αέριο ή να χάσουμε, μια στρατηγική που με έκανε να επιμένω να γυρίσω πίσω στη μέση της απομονωμένης περιοχής Maze του Canyonlands National Park. Και οι δυο μας θυμούνται ζωντανά το επεισόδιο, ορίζοντας για πάντα εμάς ως ταξιδιώτες: είμαι ο wuss, αυτός είναι ο καρύδι.

Αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Αυτό είναι για το καλύτερο ταξίδι που πήραμε ποτέ, για ψάρια και κουκουβάγιες στο badlands της νοτιοανατολικής Γιούτα. Πώς ο Ιωάννης ανακάλυψε τη διαδρομή βρόχου των 16 μιλίων στη γη BLM που κατέρχεται περίπου στα 1.500 πόδια σε ένα ζευγάρι στενά φαράγγια που σκαρφαλώνουν σε έναν κατά τα άλλα κενό χώρο στο χάρτη που δεν γνωρίζω. Έχει ένα μυστικό φάκελο αρχείων γεμάτο από τέτοιες αποστολές, υποθέτω.

Φτάσαμε στο κεφάλι της διαδρομής περίπου 50 μίλια βόρεια του μεξικάνικου καπέλου με απογευματινή σκιά που επεκτείνεται πάνω από το οροπέδιο, γνωστό ως Cedar Mesa. Αυτό είναι mesa, όχι butte? αν δεν γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ των δύο, είστε πολύ πράσινος για να αντιμετωπίσετε τα ψάρια και την κουκουβάγια, τα οποία δεν πρέπει να επιχειρηθούν από άπειρους πεζοπόρους, σύμφωνα με ένα χάρτη που έχουμε από το BLM. Το μονοπάτι είναι τραχύ και δύσκολο να ακολουθηθεί, χαρακτηριζόμενο κυρίως από κίονες. Το νερό είναι διακεκομμένο. και αν συμβεί κάτι κακό, η βοήθεια δεν είναι κοντά.

Για όλους αυτούς τους λόγους, υποστήριξα το κάμπινγκ στην κορυφή εκείνο το βράδυ και ξεκινώντας το επόμενο πρωί. Αλλά ο Γιάννης με παρακάμψε, με οδήγησε σε ορνιθοπανίδα σαν αγόρι αιγών. Έπρεπε να σκαρφαλώσουμε τους μεγάλους ογκόλιθοι -με κυρίως στην βουτιά μου- πριν φτάσω στον πυθμένα του φαραγγιού, το οποίο στενεύει καθώς κατεβαίνει. Περιστασιακά, έβαλα τα μάτια μου μακριά από το μονοπάτι αρκετά καιρό για να εκτιμήσουν την άποψη στους ώμους μας των επισφαλώς στοιβάζονται hoodoos και Cedar Mesa ψαμμίτη βράχια. Εν τω μεταξύ, ο Ιωάννης βρισκόταν πάντα στην επιφυλακή για την αντανάκλαση των ρωσικών τέχνης και τις κατοικίες του βράχου που λέγεται ότι είναι κρυμμένες σε πάγκους πάνω από τον κολπίσκο.

Μέχρι τη στιγμή που σταμάτησα τελικά και έβαζα στρατόπεδο, ένιωθα εκπληκτικά άνετα στην έρημο. Ο Γιάννης έκανε λυοφιλιωμένη λαζάνια για δείπνο και με κάλεσε να πιω όσο το πολύ εμφιαλωμένο νερό μου άρεσε, ελαφρώνοντας έτσι το φορτίο. δεν είχαμε πρόβλημα όταν βγήκαμε έξω, είπε, γιατί - yum, yum-θα χρησιμοποιούσε τον καθαριστή του για να επεξεργαστεί το υφάλμυρο νερό που βρήκαμε σε σάλτσες.

Έχω κοιμηθεί σφιχτά εκείνο το βράδυ, αναβοσβήνοντας τα μάτια μου ανοιχτά για να δω ένα σκοτεινό ουρανό γεμάτο αστέρια όταν έλαβα στην τσάντα μου.

Η πεζοπορία της επόμενης ημέρας μας οδήγησε βαθύτερα στο Ψάρι και τελικά στη συμβολή της με την Κουκουβάγια, όπου στράφηκαν προς τα κάτω. Η κουκουβάγια είχε τμήματα τρεχούμενου νερού, μικρούς κήπους με κρέμονται και αμμώδεις ώμους, όπου το μονοπάτι ήταν εύκολο να ακολουθήσει. Επωφελήθηκα όταν συνειδητοποίησα ότι ο αδελφός μου είχε σταματήσει, κάμπτοντας από το μονοπάτι όπου βρήκε ένα ίχνος λιονταριού βουνού.

Ή μήπως τα πράγματα πήγαιναν πολύ ομαλά για τον John; Στοίχημα σε αυτό.

Διπλασιάσαμε σε ένα σημείο, αναζητώντας μια φυσική καμάρα που περιγράφηκε στο χάρτη, αλλά ποτέ δεν το βρήκε. Λίγο ή λιγότερο από την έξοδο πίσω στο mesa, με την οποία θα κλείσαμε τον βρόχο, βρήκαμε ένα δεύτερο κάμπινγκ, που χτυπήθηκε από δέντρα βαμβακιού, κοντά σε ένα ρέον τμήμα του κολπίσκου. Πήρα μια βουτιά, αποξηραμένα στον ήλιο και σκέφτηκα ότι βρήκα έναν παράδεισο σε μια ρωγμή κάτω από τον Cedar Mesa.

Περισσότερα λυοφιλιωμένα φαγητά για δείπνο, μια άλλη νύχτα στην τσάντα, ακολουθούμενη από μια πολύ σκληρή άνοδο από το φαράγγι, ο Τζον που μου έδειξε πού να πάω. Για το τελευταίο κομμάτι πήρε το σακίδιο μου έτσι θα μπορούσα να διαχειριστώ την ανόδου, στη συνέχεια μου έδωσε σε μένα όταν πήρα στην κορυφή.

Ήμασταν ανάπαυσης πριν τελειώσουμε τον τελευταίο γύρο πίσω από εκεί που είχαμε σταθμεύσει όταν ένα αυτοκίνητο έφτασε. Ένας άνδρας και η γυναίκα βγήκαν έξω, προετοιμάζοντας να ξεκινήσει την βόλτα με τα πόδια από την άλλη μεριά, από το Owl στο Fish. Μόνο, δεν είχαν χάρτη. Γι 'αυτό και τους δώσαμε τα δικά μας, τσαλακωμένα και σπασμένα, αλλά όχι λιγότερο ευπρόσδεκτα, τους είπαμε για το όμορφο campsite δεύτερης νύχτας μας και ανταλλάξαμε διευθύνσεις, υπόσχονται - όπως οι ταξιδιώτες κάνουν συχνά όταν διασχίζουν μονοπάτια σε εξωτικά μέρη - για να ανταλλάξουν αργότερα σημειώσεις για τις περιπέτειές μας.

Ξέχασα τα πάντα, αν και θα μπορούσα να τους έλεγα πώς κάναμε τον Ιωάννη να οδηγεί 100 μίλια από τη μέρα εκείνη την ημέρα για να καθαρίσει σε μια δημόσια πισίνα και να αγοράσει είδη παντοπωλείου στην πόλη Blanding πριν από το αυτοκίνητο-κάμπινγκ εκείνο το βράδυ στο Natural Bridges Εθνικό Μνημείο, όπου ο Ιωάννης έμαθε ότι ήξερα τη διαφορά ανάμεσα σε μια φυσική γέφυρα και μια αψίδα.

Συνεχίσαμε από εκεί στο διαβόητο λαβύρινθο και σε μια οικογενειακή επανένωση στο Κολοράντο Rockies, όπου γιορτάσαμε τα 40α γενέθλιά μου, αναρριμένος σε 14, 259 πόδια. Έτσι, από τη στιγμή που πήγα σπίτι αρκετές εβδομάδες αργότερα αυτές ήταν οι ιστορίες που είπα για το ταξίδι.

Πέρασαν μερικοί μήνες και έπειτα έλαβα μια επιστολή με μια επιστροφή από τη Βοστώνη από το ζευγάρι John και συναντήσαμε στο χείλος του Owl Creek, περνώντας τον χάρτη που τους δανείσαμε και λέγοντας μια ιστορία που έκανε το δέρμα μου να σέρνει.

Βρήκαν το κάμπινγκ μας για βαμβάκι και εγκαταστάθηκαν και στη συνέχεια ξύπνησαν στη μέση της νύχτας με τον ήχο των κραυγών, των μαλλιών που ήταν ψηλά ψηλά και τόσο κοντά στο χέρι είχαν ορκιστεί ότι κάποιος βασανίστηκε λίγο έξω από τη σκηνή.

Μόνο ένα πλάσμα κάνει ένα τέτοιο θόρυβο: ένα λιοντάρι βουνού.

Συνέχισε για τουλάχιστον 30 λεπτά, ενώ συγκινήθηκαν μέσα, φοβισμένοι από το μυαλό τους. Τότε σταμάτησε, αν και δεν βγήκαν έξω μέχρι το πρωί, όταν βρήκαν κομμάτια ακριβώς έξω από τη σκηνή. Κάθε εκτύπωση ήταν τόσο μεγάλη όσο το χέρι, με το μαξιλάρι και τα τέσσερα νύχια σαφώς σημειωμένα.

Δεν θα ήθελα ποτέ να έρθω κοντά σε ένα λιοντάρι βουνού, αν και παραδέχομαι ότι είμαι λίγο ζηλόφως που συνέβη σε αυτούς, όχι εμείς. Δεν πειράζει. Έχω οικειοποιηθεί την ιστορία. είναι και δικό μου, γιατί έχω πάει στο Fish and Owl. Οι ιστορίες για τους ταξιδιώτες είναι σαν αυτό. Ελεύθερο να περάσει.