Γιατί ο Χειμώνας είναι ο τέλειος χρόνος για να επισκεφθείτε τη Βαυαρία

Στο Zugspitze, το ψηλότερο βουνό της Γερμανίας, υπάρχει εκπληκτικά καλό σνίτσελ. Υπάρχουν επίσης και μεταβαλλόμενες από τη ζωή απόψεις. Καθώς βρισκόμουν πάνω σε έναν παγετώνα, την πόλη του σκι Garmisch-Partenkirchen, περίπου 9000 πόδια κάτω από εμένα, κοίταξα κάτω σε αυτό που μοιάζει με μια αλπική λίμνη, αλλά στην πραγματικότητα ήταν η κορυφή ενός σύννεφου. Ο καρπός μου έφτασε στο χέρι μου, ήταν ένα toboggan, το όργανο της ντροπής μου - και τελική αποκάλυψη.

Ο κύριος λόγος για το ταξίδι μου σε αυτό το τμήμα της Βαυαρίας, το μεγάλο κράτος που καταλαμβάνει τη νοτιοανατολική γωνιά της Γερμανίας, ήταν να επιδοθεί μια περιέργεια για tobogganing. Για χρόνια, ήμουν πρόθυμος να ξανακάνσω τη βιασύνη που είχα βιώσει ως παιδί στη Μόσχα, βυθίζοντας το ανθρωπογενές κρησφύγετο μπροστά από την κατάστασή μας στην Κούβικη Κρίση. Και ενώ οι περισσότεροι Αμερικανοί θεωρούν το έλκηθρο ως παιδικό χόμπι - τόσο περίεργο όσο οι χιονισμένοι άγγελοι και το καυτό κακάο - διάβασα ότι στη Γερμανία ήταν ένα νόμιμο χάντικα άθλημα ενηλίκων. Σύμφωνα με τη Γερμανική Ομοσπονδία Bob & Sled, η χώρα φιλοξενεί περίπου εκατό ανταγωνιστικά σωματεία με 6.500 μέλη.

Είχα φέρει μαζί μου τον φίλο μου Paul Boyer ως ασφάλιση κατά της απομάκρυνσης. Ένας βετεράνος της βιομηχανίας κρασιού της Νέας Υόρκης, έκανε για έναν ευχάριστο σύντροφο ταξιδιού, κάνοντας αρκετές κρίσιμες ιδιότητες που μου λείπει: φυσικό θάρρος, εύκολη κοινωνικότητα και αγάπη για οδήγηση με μη ασφαλείς ταχύτητες. Όταν ανέφερα στον Παύλο ότι είχα δύο σκέψεις για να ανέβω στις Άλπεις να κάθισα ένα ξύλινο ρουκέτο και να πέσω σε μια παγωμένη άβυσσο, γέλασε και είπε ότι ακουγόταν "εντελώς αρέσει".

Φτάσαμε στο Μόναχο, τη μεγαλύτερη πόλη της Βαυαρίας, μια εβδομάδα νωρίτερα. Αφού αναδύσαμε από σταθμό U-Bahn, βρισκόμασταν κοντά στους κλασικούς πύργους του Frauenkirche, έναν γοτθικό καθεδρικό ναό του 15ου αιώνα. Ήμασταν στη μέση ενός καταιγισμού και τρεις γυναίκες με κίτρινη βροχή πέτρες τραγουδούσαν σε μια προκλητική σκηνή για ένα ακροατήριο κανείς. Μου πήρε μια στιγμή να αναγνωρίσω τις λέξεις στο δαχτυλίδι της πυρκαγιάς του Johnny Cash. Περάσαμε από αυτή την περίεργη διασκέδαση στο Nürnberger Bratwurst Glöckl am Dom, μια παραδοσιακή ταβέρνα με ξύλινη επένδυση, για να στεγνώσει από την εστία και να δοκιμάσει μία από τις δόξες της βαυαρικής κουλτούρας. Το Nürnberger bratwurst είναι ένα λουκάνικο χοιρινού κρέατος σχετικά με το μέγεθος ενός αμερικανικού μπουφέ πρωινού που είναι ψημένο πάνω από μια φωτιά φωτιάς από ξύλο οξιάς. Σύμφωνα με μερικούς μεγαλοευρωπαίους λουκάνικους, το Glöckl εξυπηρετεί το πλατωνικό ιδεώδες του Nürnberger - αυτό που ο Fauchon στην Place de la Madeleine του Παρισιού είναι στο macaron και ο Yonah Schimmel στην οδό Ανατολικού Χιούστον της Νέας Υόρκης είναι στο λαχανόκοκο με πατάτες και μανιτάρια.

Στην τραπεζαρία του πρώτου ορόφου κάθισαμε δίπλα σε άντρες σε lederhosen, κάλτσες στο γόνατο, σε σακάκια πλοίων και σε καπέλα που ήταν διακοσμημένα με φτερά και καρφίτσες - μια δημογραφική που θα συναντούσαμε σε κάθε μονάδα ποτών που επισκεφθήκαμε στη Βαυαρία. "Καλώς ήλθατε στην περίεργη γη μας", ψιθύρισε ο Willibald Bauer, ένας φίλος που χαιρετά από το Μόναχο και κατασκευάζει μερικούς από τους καλύτερους παίκτες του κόσμου σε πολλές γειτονιές. Κάναμε σύντομη δουλειά με τα γυαλιά μας Helles - το ελαφρύ, τραγανό λάχανο που γεννήθηκε στο Μόναχο - όταν ρώτησα τον Bauer, το προϊόν μιας παλιάς τοπικής οικογένειας, που έκανε τους Βαυαρούς να ξεχωρίζουν από τους άλλους Γερμανούς. "Μια δυσπιστία απέναντι σε κανέναν εκτός από τους γείτονές μας", απάντησε έντονα. "Επίσης, οι Βαυαρινοί πίνουν πολλή μπύρα και η μπύρα σας κάνει συναισθηματική." Ακριβώς τότε η ομάδα στα ανοιχτά συνδεδεμένα χέρια και άρχισε να crooning μια ribald λαϊκή μπαλάντα με ένα ευρύ, λιτό vibrato.

Μετά το μεσημεριανό, κατευθυνθήκαμε στο Tegernsee, μια λίμνη περιτριγυρισμένη από αλπικές χιονοστιβάδες που είναι μια δημοφιλής απόδραση για τους κατοίκους του Μονάχου. Η ωριαία νότια κατεύθυνση οδήγησε στα χλοοκοπτικά πεδία που ήταν γεμάτα με υπόστεγα Lilliputian και μακρινούς λόφους. Το μακρύτερο φυσικό μονοπάτι για toboggan της χώρας ανεβαίνει ψηλά πάνω από το Tegernsee, στις πλαγιές ενός βουνού ύψους 5.650 ποδιών που ονομάζεται Wallberg. Στο λεωφορείο, ένα minivan με μια οικογένεια των έξι στροβιλιζόταν από εμάς τόσο γρήγορα που ένιωθα σαν να βάζαμε μαζί σε έναν χορτοταλωτή για σύγκριση.

η γόνδολα οδηγεί τους επιβάτες στην κορυφή Από αριστερά: Μια γόνδολα μεταφέρει τους επιβάτες στην κορυφή του Zugspitze, ένα δημοφιλές σημείο σκι και έλκηθρο στη Βαυαρία. οι επισκέπτες χαλαρώνουν στις πλαγιές του Wallberg, που είναι το σπίτι με το μακρύτερο φυσικό τρενάκι της Γερμανίας. (Christian Kerber)

Το Bachmair Weissach, ένα σύγχρονο ξενοδοχείο διακοσμημένο με τα μαόνι και ελάφια κρανίων ενός παραδοσιακού καταφυγίου, μας περίμενε στη νότια όχθη της λίμνης. Ένα από τα εστιατόρια στο εσωτερικό εξειδικευμένο σε fondue? απογυμνωμένο από την κουτσική καμπύλη της δεκαετίας του 1970 που έχει στην Αμερική, το fondue έκανε πολύ νόημα. Πέρασα το πρώτο δείπνο μας στη Γερμανία, βυθίζοντας ψωμάκια, σπρέι και φέτες σύκα σε ένα κατσαρόλα με βολικό Bergkäse - ορεινό τυρί - και το πλύσιμο με γυαλιά κρύου Sylvaner.

Το επόμενο πρωί κάναμε ένα ταξίδι γύρω από το Tegernsee μέσα από χωριά χαμηλών κατοικιών με μπαλκόνια με λουλούδια. Στην πόλη Bad Wiessee σταματήσαμε για μεσημεριανό γεύμα στο Fischerei Bistro, μια ξύλινη δομή πλαισιωμένη από δύο μπανιέρες που χρησιμοποιούσαν για την ψύξη της σαμπάνιας. Ο Christoph von Preysing, ο όμορφος ιδιοκτήτης τριάντα ετών, επισήμανε μια αλιεία που λειτούργησε στη λίμνη. Ήταν η προέλευση του σοβαρά νόστιμου char που εξυπηρετούσε τρεις τρόπους - σε μια σαλάτα, ως σάρκα, και συνολικά, το καπνιστό φιλέτο. Αργότερα, σε ένα χωριό που ονομάζεται επίσης Tegernsee, στην απέναντι όχθη, εφαρμόσαμε τον εαυτό μας σε ένα ψωμί με ψιλοκομμένο, βουτυροειδές ψωμί σε σάλτσα μανιταριών και τοπικό pilsner στο Herzogliches Bräustüberl Tegernsee, μια σπηλαιώδη αίθουσα μπύρας μέσα σε ένα πρώην μοναστήρι της Βενεδικτίνης. Εκατοντάδες ντόπιοι, ημερήσιοι ταξιδιώτες από το Μόναχο και τουρίστες από πολύ πιο μακριά έτρωγαν και έπιναν στους ήχους ζωντανού ορχήστρας, ενώ οι σερβιτόρες φορτωμένες με πλάκες wurst και καλάθια Laugenbrezeln, παραδοσιακά κουλουράκια φτιαγμένα με λάδι και αλάτι, πίνακες.

Εκείνο το απόγευμα ανακαλύψαμε ότι θα έπρεπε να βάλουμε το tobogganing μας σε αναμονή - λόγω απροσδόκητου θερμού καιρού, μεγάλο μέρος του χιονιού είχε λειώσει και οι πίστες του τσομπογκάν ήταν κλειστές. Περνούσαμε την γόνδολα στην κορυφή του Wallberg ούτως ή άλλως. Κάτω από μας, η λίμνη και τα γύρω χωριά έμοιαζαν με ένα μοντέλο-σιδηροδρομικό τοπίο. οι κορυφές της ιστορίας πίσω από μας υποχώρησαν στην Αυστρία.

Σύμφωνα με τις πεντάμερες προβλέψεις, η μόνη θέση στη Γερμανία, όπου βρισκόμασταν βέβαια να βρούμε έλκηθρο, ήταν στην κορυφή του Zugspitze, όπου οι διαδρομές είναι ανοιχτές όλο το χρόνο. Η κίνηση εκεί μας οδήγησε κατά μήκος του ποταμού Ίσαρ, που λάμπει τόσο φωτεινή απόχρωση του γαλαζοπράσινου, που αναρωτιόμαστε αν ήταν εφοδιασμένο με υποβρύχια φώτα και το παρελθόν Karwendel, μια φύση που διατηρεί περίπου το μέγεθος του Σικάγου. Το τοπίο των οδοντωτών βραχώδεις τοίχους ράβδους με τραχιά πεύκα και χιόνι έφερε στο μυαλό τις μυθολογικές όπερες του Richard Wagner, ο οποίος πέρασε τα πιο ευτυχισμένα χρόνια στη Βαυαρία.

Με την ιστορία στο μυαλό μας και την προπώληση από τον Das Rheingold που μοιάζει με την ενοικιαζόμενη BMW μας, ο Paul και εγώ αποφασίσαμε να κάνουμε μια απροσδόκητη παράκαμψη στο παλάτι Linderhof, το αγαπημένο σπίτι του προστάτη του Wagner, King Ludwig II. Όμορφος και ψηλός, ο βασιλιάς των Κύκνων, όπως ήταν γνωστός, απόλαυσε να κάνει εκδρομές απροειδοποίητες στην ύπαιθρο και να παρουσιάσει τους αγρότες που συναντήθηκαν με πλούσια δώρα. Κάποιοι ντόπιοι εξακολουθούν να τον αναφέρονται στη βαυαρική διάλεκτο ως Unser Kini - ο βασιλιάς μας. Καθώς οι ευρωπαίοι μονάρχες πάνε, ο Λούντβιχ ήταν σχεδόν τόσο διασκεδαστικός όσο παίρνουν.

Garmisch-Partenkirchen Από αριστερά: Ένας κάτοικος του Garmisch-Partenkirchen σε παραδοσιακό βαυαρικό φόρεμα. στην κορυφή της Zugspitze, η υψηλότερη κορυφή της Γερμανίας στα 9.718 πόδια. (Christian Kerber)

Το Linderhof μοιάζει με μια συρρικνωμένη Βερσαλλιών μεταμοσχευμένη σε μια απομακρυσμένη κοιλάδα του βουνού. Το απροσδόκητα φινετσάτο παλάτι γεμίζει στα δοκάρια με διάφορα είδη μαρμάρου, πορσελάνη Meissen, ελεφαντόδοντο ελεφαντόδοντο και αρκετά φύλλα χρυσού για να επιδιορθώσουν ένα περιφερειακό αεροδρόμιο. Το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του είναι ένα τραπέζι που ήταν τοποθετημένο με φαγητό και κρασί σε μια υπόγεια κουζίνα και υψωμένο με βαρούλκο στην παραπάνω αίθουσα, όπου ο Ludwig προτιμούσε να τρώει μόνη της. Στη συνέχεια, αποσύρθηκε μερικές φορές στο σπήλαιο της Αφροδίτης, ένα τεχνητό σταλακτίτικο σπήλαιο με μια υπόγεια λίμνη, ζωγραφισμένο για να μοιάζει με σκηνή από τον Tannhäuser του Wagner. Εκεί, ο βασιλιάς της Βαυαρίας κυνηγούσε σε μια χρυσαφένια βάρκα, ενώ μια από τις πρώτες ηλεκτρικές γεννήτριες στην Ευρώπη φωτίζει τους τοίχους σε διαφορετικά χρώματα.

Το Schloss Elmau, το ξενοδοχείο και η έδρα μας κοντά στο Zugspitze για τις επόμενες τέσσερις ημέρες, αποδείχτηκε εξίσου αξιοσημείωτη. Βρίσκεται σε μια ορεινή κοιλάδα όπου τα άλογα του Ludwig σταμάτησαν για το νερό στο δρόμο για το κυνηγετικό του καταφύγιο σε μια από τις κοντινές κορυφές. Πρόκειται για μια απέραντη, ανατολίτικη δομή που είναι αγκυροβολημένη από έναν ρωμανικό πύργο, αλλά τα δωμάτιά μας βρίσκονταν σε ένα νεώτερο κτίριο που λέγεται Retreat. Καθώς τραβήξαμε, μια νεαρή γυναίκα σε ένα σκοτεινό κοστούμι πλησίασε το αυτοκίνητό μας και, με αριστοκρατική έμφαση στο Λονδίνο, είπε: "Καλώς ήλθατε, κ. Halberstadt". Μας οδήγησε μέσα σε μια ευρύχωρη κοινόχρηστη περιοχή, διακοσμημένη σε σκούρο ξύλο και γεμάτη με κινέζικες ταπετσαρίες, ράφια βιβλίων με σκληρό δίσκο και πολύ καλά εκπαιδευμένους προβολείς, έπειτα σε ένα κατάστρωμα με θέα σε ένα βουνό που έφτανε στα σύννεφα. Όταν ρώτησα για τον έλεγχο, ο οδηγός μας με πληροφόρησε ότι δεν υπήρχε τίποτα τόσο λαϊκό όσο το check-in στο Schloss Elmau και ότι ήμασταν ευπρόσδεκτοι να ανεβούμε στα δωμάτιά μας ανά πάσα στιγμή.

Τα τρία τσουγκόγκαν τρεξίματα του Zugspitze Από αριστερά: Ένα από τα τρεξίματα του τσομπογκάζ του Zugspitze. ένα δωμάτιο στο Schloss Elmau, ένα πολυτελές ξενοδοχείο στη νότια Βαυαρία. (Christian Kerber)

Το ορυχείο αποδείχθηκε ότι ήταν μια πανοραμική σουίτα με μπαλινέζικες και ινδικές πινελιές, διακριτικά φώτα αισθητήρων κίνησης και μια θέα 270 μοιρών στην κοιλάδα. (Αργότερα ανακάλυψα ότι όταν το Schloss φιλοξένησε τη σύνοδο κορυφής της G7 το 2015, η σουίτα μου κατέλαβε ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Shinzo Abe.) Παρά τα πολυτελή δωμάτια και τα πολυάριθμα εστιατόρια, σάουνες και θερμαινόμενες πισίνες, το Schloss διαχειρίζεται το τέχνασμα δεν εμφανίζονται ούτε απαγορευτικά ούτε λαμπερά. Μελετήθηκαν ακόμα και τυχαίες πινελιές - ένα ράφι επιτραπέζιων παιχνιδιών, σωροί βιβλίων τέχνης με φθαρμένα αγκάθια - αμβλύνουν την επίγνωση της άψογης, επίπονης υπηρεσίας που συμβαίνει απλά από την όραση.

Όπως αποδείχθηκε, τα βιβλία που είδα παντού ήταν κάτι περισσότερο από μια επίδραση. Το Schloss περιλαμβάνει τρεις ιδιωτικές βιβλιοθήκες και ένα μεγάλο βιβλιοπωλείο. Ο τελευταίος στελεχώνεται από το Ingeborg Prager, ένα μικροσκοπικό septuagenarian αγκαλιά του κόκκινου κρασιού και των τσιγάρων, του οποίου η κύρια λειτουργία στο Schloss Elmau, όσο μπορούσα να πω, ήταν να εμπλακούν οι επισκέπτες σε συζητήσεις για βιβλία. Αλλού, αρκετές αίθουσες φιλοξενούν περισσότερες από 220 παραστάσεις το χρόνο από κλασικούς και τζαζ μουσικούς, μερικούς παγκοσμίως γνωστούς. Το πολιτιστικό πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης πνευματικά συμπόσια, αναγνώσεις και μυστηριώδη γεγονότα όπως ο Bill Murray που απαγγέλλει τα ποιήματα της Emily Dickinson και του Walt Whitman ενώ συνοδεύεται από ένα τρίο.

Έμαθα για την απίθανη ιστορία του τόπου από τον ιδιοκτήτη του, τον Dietmar Müller-Elmau. Το Schloss ήταν ένα λάκκο του παππού του, ο Johannes Müller, ένας προτεσταντικός θεολόγος και ένας φημισμένος συγγραφέας φιλοσοφικών και πνευματικών ποίησης. Χρηματοδοτημένος το 1914 από έναν κοντέσα που θαύμαζε τις διδασκαλίες του Müller, προοριζόταν ως υποχώρηση για τους επισκέπτες να ξεπεράσουν το εγώ τους περπατώντας στη φύση και χορεύοντας έντονα στην κλασσική μουσική. Τελικά, η φιλοσοφική κληρονομιά του Müller χτυπήθηκε από τον φωνητικό του θαυμασμό για τον Χίτλερ και μετά τον πόλεμο ο Schloss έγινε αμερικανικό στρατιωτικό νοσοκομείο και αργότερα ένα σανατόριο για τα εβραϊκά θύματα του ναζιστικού καθεστώτος. Όταν ο Müller-Elmau ανέλαβε την ιδιοκτησία, η οποία διευθύνεται από την οικογένειά του ως ένα ελάχιστα κερδοφόρο ξενοδοχείο, το είδε ως αλβατρόσκυλο. "Αλλά τελικά ήμουν ενδιαφέρονται για ξενοδοχεία", μου είπε. Σήμερα, το κάστρο αντικατοπτρίζει τις πολλές περίεργες και απαιτητικές σκέψεις του για τη φιλοξενία, τη διακόσμηση και τον πολιτισμό.

Ψητό σέλι αρνιού Από τα αριστερά: Στήθος αρτοποιήσιμου αρνιού με σάλτσα βακκίνιο στο Mizu, στο Hotel Bachmair Weissach. θέα στο χωριό Rottach-Egern από τη λίμνη Tegernsee. (Christian Kerber)

Άλλα αξιοθέατα μας περίμεναν. Σε απόσταση 20 λεπτών με το αυτοκίνητο, το Garmisch-Partenkirchen είναι μια γραφική πόλη γνωστή για τη φιλοξενία των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 1936. Κυριαρχείται από ένα απίστευτο γήπεδο που περιβάλλεται από μνημειακά γλυπτά αθλητών. Ευτυχώς, δεν είναι όλα ζοφερά. Μια νύχτα κατευθυνθήκαμε εκεί για δείπνο στο Χουσερ, όπου ο Παύλος και εγώ έκαναν σύντομη δουλειά του απίστευτα ελαφρού σνίτσελ κοτόπουλου και του κοντινού ορτυκιού με carpaccio από τεύτλα που ετοίμασε η chef Verena Merget. Ο σύζυγός της, ο Χριστιανός, έκλεισε έναν μοναδικό αμπελώνα ξηρό Riesling από το Schlossgut Diel στο Nahe που έτρωγε σαν ένα κοκτέιλ limes και σκόνη χαλαζία. Στη συνέχεια άνοιξε άλλο.

Το πρωί πήγαμε στο Zugspitze, βρήκαμε το αυτοκίνητό μας να μας περιμένει έξω από το Retreat. Στο Γκάρμις, σταθμεύσαμε από την ασυνήθιστα γρήγορη γόνδολα, η οποία μας έριξε στην κορυφή του Zugspitze σε μια σχεδόν κάθετη κλίση. ένας μικρότερος ανελκυστήρας μας έφερε στον παγετώνα. Ένας πικρός άνθρωπος στον εξοπλισμό-μίσθωση μετρητή μου έκανε μια αστεία εμφάνιση όταν ζήτησα ένα ξύλινο έλκηθρο. "Μόνο οι έγκυες μητέρες τους νοικιάζουν", μουρμούρισε στα αγγλικά με έμφαση, και μετά χτύπησε όταν ζήτησα κράνος. Ο Παύλος και εγώ μπήκαμε στα μικρά πλαστικά toboggans. Ένα διάγραμμα στον τοίχο εξήγησε ότι τα οδήγησες γυρίζοντας πίσω και χαμηλώνοντας ένα πόδι στο χιόνι. Αυτό φαινόταν επικίνδυνα μη επιστημονικό.

Έκανα το πρώτο τρέξιμο ανασταλτικά κάτω από μια απαλή πλαγιά, σκαρφαλώνοντας από τη μια πλευρά στην άλλη και τελικά έφτασα σε μια αδιάκριτη στάση στο κάτω μέρος. Σκούπισα το χιόνι από το πρόσωπό μου και γύρισα πίσω. Μετά από αρκετές αποβάσεις άρχισα να κάνω το κούμπωμα του τιμονιού γύρω από τις γωνίες και ένιωσα το χαρούμενο τσούξιμο στο ηλιακό πλέγμα που είχα ανακαλέσει από την παιδική μου ηλικία.

"Ξέρετε ότι αυτή είναι η πλαγιά του παιδιού, έτσι;" Είπε ο Παύλος. Μου περίμενε στην κορυφή, χαμογελώντας κακό. Ένα σύμβολο δίπλα του περιείχε ένα σχέδιο γραμμής μιας γυναίκας και ενός μικρού παιδιού σε ένα έλκηθρο.

Σε μικρή απόσταση με τα πόδια, η μεγαλειώδης πλαγιά βυθίστηκε σχεδόν κατ 'ευθείαν κάτω και έπειτα στριφογυρίστηκε. Ενώ έκανα περίεργη περιστροφή, ένας άνθρωπος με γυαλιά και ένα πράσινο πάρκα πήδησε σε ένα toboggan και έφυγε. Στο κάτω μέρος της πρώτης κάθοδος, το toboggan βγήκε από κάτω του και στριμώχτηκε στην παρακείμενη πλαγιά, σχεδόν βγάζοντας μια ομάδα σκιέρ. Ο άνδρας σταμάτησε στην πλάτη του με τα άκρα του να σπρώχνονται, μοιάζοντας με ένα αστερίας. Κοίταξα τον Παύλο.

"Έλα, " είπε, "αυτό θα είναι φοβερό!" Έψαξα μέσα μου, αλλά έλαβα μόνο μια θρηνή, οριστική όχι. "Η απώλειά σου, μάγκα", είπε ο Παύλος και κατέρριψε την πλαγιά. Παρακολούθησα ότι το σακάκι του αυξανόταν μικρότερο, καθώς έσκυπτε από το βλέμμα. Ακριβώς τότε λυπάμαι που τον προσκαλούσα. Τσίμπησα το χείλι μου και έτρεξα με ντροπή. Λίγο αργότερα, είδα τον Παύλο να περπατάει προς μένα, με τα χέρια του να θριαμβεύονται. "Βάζω ζιζάνιο στο τελεφερίκ", φώναξε.

Συμφωνήσαμε να συναντηθούμε αργότερα και επέστρεψα στην πλαγιά του παιδιού, τραβώντας το toboggan πίσω μου. Ο ήλιος θεράπευσε το πρόσωπό μου και μπροστά μου το χιόνι φαινόταν να συγχωνεύεται με τον ουρανό, κάνοντας να μοιάζει σαν να περπατούσα στην οροφή του κόσμου. Σύντομα η διάθεσή μου άρχισε επίσης. Συνειδητοποίησα ότι ήθελα το έλκηθρο να παραμείνει στην παιδική ηλικία, όπου θα μπορούσε να συνεχίσει να τραγουδάει το νοσταλγικό τραγούδι του. Όπως το καυτό κακάο και η αμυγδαλίτιδα, ήταν κάτι καλύτερο στο παρελθόν. Στην κορυφή της παιδικής πλαγιάς κάθισα στο toboggan και έσπρωξα τον λόφο. Μέχρι που έφτασα στο κατώτατο σημείο, το πρόσωπό μου μουσκεμένο με χιόνι, βρήκα αυτό που έβλεπα.

**********

Πώς να εξερευνήσετε τη Βαυαρία

Φτάνοντας εκεί

Αυτή η γωνιά της Γερμανίας είναι γνωστή για τα μεσαιωνικά χωριά της, τα παραμυθένια κάστρα, τα πλούσια φαγητά και τις υπαίθριες αναζητήσεις - ειδικά το tobogganing το χειμώνα. Για να φτάσετε εκεί, πετάξτε στο Μόναχο, την πρωτεύουσα του κράτους, όπου μπορείτε να νοικιάσετε αυτοκίνητο και να εξερευνήσετε τους γραφικούς αγροτικούς δρόμους της περιοχής με το δικό σας ρυθμό.

Ξενοδοχεία

Hotel Bachmair Weissach: Βρίσκεται σε μια ώρα νότια του Μονάχου, αυτό το ζωντανό, άνετο θέρετρο διαθέτει ένα ζεν-συναντά-κυνηγετικό καταφύγιο, πολλά καλά εστιατόρια και εκπληκτική θέα στο βουνό. Η ιδιοκτησία προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο σκι και το tobogganing στο Wallberg. Διπλασιάζει από $ 302.

Schloss Elmau: Αυτό το μεγάλο ξενοδοχείο, κρυμμένο σε μια κοιλάδα βουνού των Άλπεων περίπου μία ώρα δυτικά του Bachmair Weissach, είναι μια εντελώς μοναδική εμπειρία της Βαυαρίας. Καθημερινές συναυλίες, πολυάριθμα ιαματικά λουτρά, εννέα εστιατόρια και ένα βιβλιοπωλείο στις εγκαταστάσεις είναι μόνο μέρος της ιστορίας. Διπλασιάζει από $ 522.

Εστιατόρια

Bistro Fischerei: Άψογα τοπικά θαλασσινά σερβίρονται στις όχθες του Tegernsee. Είσοδοι $ 11 - $ 39.

Herzogliches Bräustüberl Tegernsee: Μια αίθουσα μπύρας σε ένα πρώην μοναστήρι, το σημείο αυτό δεν μπορεί να κτυπηθεί για το Laugenbrezeln - τα παραδοσιακά κουλουράκια που παρασκευάζονται με λάδι και αλάτι - και το λαό. Καταθέσεις $ 8 - $ 15.

Luce d'Oro: Το εστιατόριο με το αστέρι Michelin του Schloss Elmau σερβίρει εκλεπτυσμένο αλλά και προσιτό φαγητό δίπλα σε μια κολοσσιαία λίστα κρασιών. Entrées $ 26 - $ 57.

Nürnberger Bratwurst Glöckl am Dom: Ένας αγαπημένος ξενώνας γνωστός για τα λουκάνικα Nürnberger με ξύλα και φρέσκια μπύρα Helles - με διακόσμηση φαινομενικά αμετάβλητη από την εποχή του βασιλιά Ludwig II. Είσοδοι $ 8 - $ 32.

Εστιατόριο: Σε αυτό το γαλάζιο σπίτι που καλύπτεται από τοιχογραφίες 200 ετών, οι γευστικές βαυαρικές ζευγάρια μαγειρικής του Verena Merget σερβίρουν τέλεια με ένα πρόγραμμα ποτών βαθιά στα γερμανικά κρασιά. $ 23- $ 46.

Εστιατόριο Überfahrt: Στο μοναδικό εστιατόριο Michelin τριών αστέρων στη Βαυαρία, μπορείτε να απολαύσετε τοπικά επηρεασμένα φαγητά σε μια μοντέρνα τραπεζαρία. Γευσιγνωσία μενού από $ 266.

Δραστηριότητες

Linderhof Palace: Αν και το δημοφιλές Venus Grotto είναι κλειστό για την αποκατάσταση, οι εκτεταμένοι επίσημοι κήποι που περιβάλλουν το λόφο του 19ου αιώνα Rococo στις Βαυαρικές Άλπεις είναι τόσο επιβλητικοί όσο και τα εσωτερικά δωμάτια. Εισιτήρια από $ 10.

Wallberg: Εκτός από το μακρύτερο τρέξιμο της Γερμανίας, αυτό το βουνό έχει απαράμιλλη θέα της πόλης και της λίμνης κάτω. Πάρτε την γόνδολα επάνω σε οποιαδήποτε στιγμή του χρόνου για εκπληκτική Alpine πανοράματα. Σηκώστε εισιτήρια από $ 12.

Zugspitze: Περίπου 10.000 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, η ψηλότερη κορυφή της χώρας προσφέρει όλο το χρόνο tobogganing σε φυσικό χιόνι-plus ενοικίαση εξοπλισμού, ρουστίκ εστιατόρια, και μια πληθώρα εγκαταστάσεων. Σηκώστε εισιτήρια από $ 52.

Αυτή η ιστορία πρωτοεμφανίστηκε στο Travel + Leisure.

Άλλα άρθρα από το Travel + Leisure:

• Αυτή η γερμανική πόλη καλύπτεται σε 72.000 τόνους διαμαντιών
  • Αυτά τα Ξενοδοχεία ζυθοποιίας προσφέρουν βρύσες στο δωμάτιο και μασάζ κριθαριού ζυθοποιίας